Jump to content

What To Do When You Spend All Your Time On Customer Success


Aazmuss321a

Recommended Posts

Kiam mi pentras kun Klientaj Sukcesaj teamoj por enkonstrui iniciatemajn strategiojn por plifortigi konsumantajn rilatojn, la zorgoj levitaj estas kutime celitaj, "Mi ne havas tempon por ĉi tio. Kiam mi fosas pli profunde, mi ofte aŭdas kiom okupataj ĉiuj estas pri Ĉi tiuj ĉiuj estas noblaj kaj kritikaj agadoj. Kaj ĉiu el tiuj agadoj estas preta stiri bonegan aĉetanton ĝuas (CX). Do mia sekvado estas, "Kiom multe tiuj faktoroj faras kontribuojn al konsumanto-plenumado (CS)?" Ĉiuj tiuj agadoj estas simple dizajnitaj por helpi la aĉetanton esti triumfa. Sed kiel vi rimarkas, se ĉi tiuj aferoj certe provas ĉi tion? Vi ankaŭ povas senti, ke vi kondukas klientajn atingojn per CX-sportoj, sed Kompanioj aĉetas viajn servojn kaj produktojn ĉar estas promeso de reveno de investo. Eĉ se vi provizas bazajn varojn, ili aĉetas de via dunganto kontraste al aliaj pro la fakto, ke ili devus fari pli multe per malpli kaj akcepti kiel vera, ke via organizo helpos ilin akiri ĉi tion pli alte ol aliaj.

Ju pli via entrepreno faciligas viajn klientojn vidi la komercajn entreprenajn konsekvencojn kiujn generas viaj produktoj kaj servoj, des pli ili dependos de vi. "Vidi" multe pli granda ol mezuri komercajn rezultojn; ĝi krome alproksimiĝas al paroli la rezultojn kaj certigi, ke la ĝustaj homoj konscias ĉion pri la reveno al financado. Cetere, ĉi tiuj homoj eĉ povas rakonti al siaj kolegoj pri la plenumado, kiun la korporacio havis kune kun viaj produktoj kaj servoj (almenaŭ tiuj kolegoj ene de sia Aĉetu Retpoŝtan Datumbazon Kaj Konstruu Retpoŝtadreson Rapide korporacio, se ne plu eksterporde ĉe konferencoj, renkontiĝoj kaj malsamaj eventoj) pro la fakto, ke ili volas malkaŝi kiom sukcesa. Kiu estas "la konsumanto?" » Eble vi figuras por energiuzantoj, arkitektoj, IT-administrantoj, aĉetaj kaj juraj administrantoj, ktp. Ĉu tiuj kontaktoj  Ne, vi krome eble devos konsideri la bezonojn de partoprenantoj de la aĉetkomitato, inkluzive de ĉefaj influantoj kaj elektfarantoj: ĉu ĉi tiuj homoj ne estas almenaŭ same gravaj por la atingo de via entrepreno kiel forlasaj uzantoj kaj malsamaj komercaj kontaktoj? Ĉiutage? Fakte, la argumento povas estiDo, kion devus fari la entrepreno de Klienta Sukceso? Konsideru tiun vintage esprimon: "Se nun ne mi, do kiu?" » Respondi en via retpoŝto estas kritika. Sed ĉu vi ricevas retpoŝtojn de la ĝustaj homoj pri la ĝustaj temoj? Aŭ ĉu vi subtenas alian provizanton, ke Fermi renovigojn estas kerna, sed ĉu Klienta Sukceso vere estas la ĝusta organizo por trakti la oficejan laboron por fermi renovigon?

Ĉu ekzistas aliaj en la entrepreno administras ĉi tiun funkcion pli optimume ol la CS-funkcio? Kaj tiel plu. En malsamaj vortoj, ĉiu el ĉi tiuj sportoj indeksitaj ĉe la pinto - ĉiu el tio estas esenca parto de la klienta aventuro kaj parto de la konsumanto ĝuas (CX) - havas iun alian en via komerco. Por kelkaj celoj, ĉi tiuj sportoj estas efektivigitaj de la Klienta Sukcesa teamo. Eble la kliento honeste ne plu komprenas, kiun tuŝi kaj kial? Aŭ eble la aĉetanto vidas CSMojn kiel malfiksajn konsilojn? Aŭ eble la resto de via organizo simple ne vidas, ke ili "damaĝis" la CX-procedurojn, kiuj igas la CSM repreni tie, kie aliaj lasis? Aŭ eble tiuj aliaj fakoj mem estas malsufiĉaj, do la CS-teamo prizorgas tion? Iu ajn el ĉi tiuj povus esti precizaj kialoj por la CS-teamo kuregi la CX tuj. Aliflanke, ĉu tiuj reaktivaj CX-respondecoj estas preskaŭ pli grandaj esencaj ol iniciatema CS-laboro? "Ne tiom rapide!" Mi aŭskultas, ke vi diras. "Ni plej efikaj havas homojn ene de la teknika gvidista agentejo por trakti problemojn asociitajn kun uzado de la produkto.

Ne estas iu alia en mia entrepreno, kiu povas fari ad hoc trejnadon, helpi pri aranĝo, helpi pri oficeja laboro ktp. Do la gravaj estas nia agado en CS, kaj ili helpas la aĉetanton triumfi. Dum tiu finfina aserto povas esti aŭtentika, la sekreto estas rekoni por pozitiva .En aliaj frazoj, ĉu vi certe rekonas, kiuj sportoj estas maksimume verŝajne fari aferojn okazi, t.e. Kiaj motivoj patrono estas maksimume eble por sugesti vian dunganton al siaj kolegoj? Estas unuaranga demandi la klienton, kiuj faktoroj de CX kaj CS funkcias bone kaj kiuj ne funkcias ĝuste. Tiam uzu provitajn analizajn strategiojn por determini gravecon kaj decidi kiom bone plenumi patronajn atendojn. Komercoj, kiuj funkcias efike, ekzamenos, kiuj investoj estos la maksimumaj indaj. Kaj la sola maniero fari tion estas apliki formalajn patronajn komentojn, kiuj helpas vian entreprenon prioritatigi. Mi eble ne detalos ĝuste ĉi tie, ĉar la tekniko estas difinita en elemento ĉe.Nun kiam ni rimarkas, kiaj estas la plej decidaj aferoj (t.e. Kiaj alĝustigoj estas dezirataj en via komerca entrepreno por premadi retenon kaj krome plibonigi la probablecon, ke viaj klientoj aprobos), ni kapablas pli bone optimumigi la rimedojn ĉirkaŭ o

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. By continuing to use our site, you accept our use of cookies, revised Privacy Policy and Terms of Use